Ranní chlebík s vitamínem D

Chlebík pro dobrou snídani

Nastartujte svůj den kvalitní snídaní. Ochutnejte náš Ranní chlebík s vitamínem D.

Dodá vám energii, potřebnou vlákninu a skvěle si pochutnáte. Najdete v něm chia semínka, červenou quinou a semínka dýně.

Navíc dodáte tělu i potřebný vitamín D, který je nezbytný pro normální fungování imunity, takže jeho dostatečná zásoba může pomoci odolat chřipkám i nachlazení. Vitamín D také přispívá ke správnému vstřebávání vápníku a fosforu, k udržení normálního stavu zubů, kostí a také činnosti svalů.  Nezapomínejte dbát na různorodou a vyváženou stravu a zdravý životní styl.

Ochutnejte a budete nadšeni.

Koupíte jej v těchto řetězcích

Věděli jste, že….

…podle údajů ministerstva zdravotnictví trpí nedostatkem vitamínu D 60-70% české populace?

…  v našich zeměpisných šířkách se prý dá čerpat vitamín D ze slunce pouze zhruba od poloviny dubna do druhého týdne v září?

…minimální délka pobytu na slunci mezi 10. – 16. hodinou by měla být 10-30 minut dle fototypu kůže, přičemž pokožka by měla být odhalena z 50-85%?

… pro udržení stabilní hladiny vitaminu D by se mělo pobývat na slunci 3-4x týdně?

…většina opalovacích krémů blokuje tvorbu vitamínu D?

Pokud přes léto pracujeme převážnou část dne v uzavřených místnostech, je těžké vitamín D přirozeně načerpat ze sluníčka. V zimních měsících vitamín D nelze u nás čerpat vůbec, proto je vhodné ho doplňovat i stravou nebo výživovými doplňky. 

Výživové hodnoty

Ve 100 g výrobku %* ve 100 g
Energie 1330 kJ /318 kcal 16 %
Tuky 8,3 g 12 %
z toho: nasycené mastné kyseliny 1,2 g 6 %
Sacharidy 42 g 16 %
z toho: cukry 3,3 g 4 %
Vláknina 6,6 g
Bílkoviny 15 g 30 %
Sůl 1,7 g 28 %
Vitamín D 1,38 µg 27,6 %

* Referenční hodnota příjmu u průměrné dospělé osoby (8400 kJ/2000 kcal).

Náš tip

Čokoládová pomazánka z kešu

Zobrazit recept