Velký úspěch slaví značka Dinoo z portfolia Penamu. Adam Sedláček, produktový manažer, si z letošního ročníku soutěže Marketér roku 2024 odnáší ocenění Zlatý delfín za uvedení této hravé řady svačinek pro děti.
Značka Dinoo si získala porotu nejen svou chutí, ale i originálním přístupem – děti zavádí do pravěkého světa plného dobrodružství prostřednictvím příběhů, animovaných videí a netradičních kampaní, včetně tančících dinosaurů v ulicích Prahy.
„Chtěli jsme vdechnout život značce, která dětem nejen chutná, ale vtáhne je do vlastního pravěkého světa plného dobrodružství a objevování. Ocenění si moc vážím – je to pro mě důkaz, že i v marketingu má fantazie a odvaha sílu větší než T-Rex,“ říká Adam Sedláček.

Podívejte se i na naše další články

Dvě vítězství ve soutěži Volba spotřebitelů 2025! Naše novinky Dinoo a Dopeč si mě! bodují
13. 6. 2025Máme obrovskou radost – hned dvě naše novinky získaly prestižní ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka roku 2025! O vítězích…

Dinoo: Svět, který roste s dětmi
13. 5. 2025Značku Dinoo jsme v Penamu spustili jako hravou řadu dětských svačinek – chutných, zábavných a s přidanou hodnotou. Ale Dinoo se od té…

Novinka na Dinoo – Tvoření s dinoši!
31. 1. 2025Máte doma malé kreativce? Přinášíme vám novou sekci Tvoření s dinoši, kde najdete spoustu inspirace na tvořivé projekty, které si vaše…
