Velký úspěch slaví značka Dinoo z portfolia Penamu. Adam Sedláček, produktový manažer, si z letošního ročníku soutěže Marketér roku 2024 odnáší ocenění Zlatý delfín za uvedení této hravé řady svačinek pro děti.
Značka Dinoo si získala porotu nejen svou chutí, ale i originálním přístupem – děti zavádí do pravěkého světa plného dobrodružství prostřednictvím příběhů, animovaných videí a netradičních kampaní, včetně tančících dinosaurů v ulicích Prahy.
„Chtěli jsme vdechnout život značce, která dětem nejen chutná, ale vtáhne je do vlastního pravěkého světa plného dobrodružství a objevování. Ocenění si moc vážím – je to pro mě důkaz, že i v marketingu má fantazie a odvaha sílu větší než T-Rex,“ říká Adam Sedláček.

Podívejte se i na naše další články
Pečeme pro vaše Vánoce
24. 11. 2025Vánoce mají vůni, kterou nezaměníte – vůni upečeného cukroví. V našich pekárnách už to voní máslem, ořechy či mandlemi kde pro vás…
NOVINKA – Chalupářský chléb
14. 10. 2025Představte si chléb, který voní po kmínu, je vláčný, nadýchaný, a ještě k tomu vypadá tak skvěle, že by klidně mohl pózovat do…
Penam podruhé mezi elitními značkami Czech Superbrands
19. 9. 2025Třináctý ročník Czech Superbrands se konal 16. září v historické budově České národní banky. Ocenění za rok 2025 získalo 45 značek v kategorii…



















