V podvečer 18. května 2017 se v příjemném prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 12. ročníku Marketér roku 2016. Večerem provázel moderátor Karel Voříšek a SWING KVARTET Ivana Smažíka se zpěvačkou Evou Emmingerovou zpříjemnil slavnostní chvíle všem zúčastněným.
Letos byla soutěž velmi silně obsazena, a tak kromě Velkého modrého delfína a hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty. Těší nás, že o soutěž je každým rokem větší zájem, říká předseda hodnotitelské komise Gustav Tomek.
Penam získal Zlatého delfína za rozvoj produktové politiky a úspěšné řešení interní i externí komunikace. Je to pro nás velké potvrzení, že jdeme tou správnou „marketingovou cestou”.
„Dík patří hlavně všem kolegům z marketingu, kteří se nebojí dělat věci jinak a po svém. Jsem rád, že jsme spolu značku Penam posunuli tak daleko a patříme mezi nejlepší.” uvedl generální ředitel společnosti Jaroslav Kurčík.

Podívejte se i na naše další články

Test makových závinů vyhrál náš výrobek!
9. 5. 2022Časopis CZ TEST ve spolupráci s Potravinářskou komorou ČR pravidelně testují potravinářské výrobky různých druhů. Nyní si vzali na paškál makové záviny a náš výrobek…

Upozornění
29. 4. 2022Vážení zákazníci, zaznamenali jsme několik případů plesnivění toustového chleba značky Penam a privátní značky řetězce Albert. Pokud jste zakoupili výrobky: Albert…

Rozhovor generálního ředitele Jaroslava Kurčíka
24. 3. 2022Ministerstvo průmyslu a obchodu v pondělí oznámilo, že odebere firmě Penam z koncernu Agrofert stamilionovou dotaci, kterou získala na linku na výrobu toustového…
