V podvečer 18. května 2017 se v příjemném prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 12. ročníku Marketér roku 2016. Večerem provázel moderátor Karel Voříšek a SWING KVARTET Ivana Smažíka se zpěvačkou Evou Emmingerovou zpříjemnil slavnostní chvíle všem zúčastněným.
Letos byla soutěž velmi silně obsazena, a tak kromě Velkého modrého delfína a hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty. Těší nás, že o soutěž je každým rokem větší zájem, říká předseda hodnotitelské komise Gustav Tomek.
Penam získal Zlatého delfína za rozvoj produktové politiky a úspěšné řešení interní i externí komunikace. Je to pro nás velké potvrzení, že jdeme tou správnou „marketingovou cestou”.
„Dík patří hlavně všem kolegům z marketingu, kteří se nebojí dělat věci jinak a po svém. Jsem rád, že jsme spolu značku Penam posunuli tak daleko a patříme mezi nejlepší.” uvedl generální ředitel společnosti Jaroslav Kurčík.

Podívejte se i na naše další články

Dvě vítězství ve soutěži Volba spotřebitelů 2025! Naše novinky Dinoo a Dopeč si mě! bodují
13. 6. 2025Máme obrovskou radost – hned dvě naše novinky získaly prestižní ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka roku 2025! O vítězích…

Zlatý delfín pro značku Dinoo a Adama Sedláčka
2. 6. 2025Velký úspěch slaví značka Dinoo z portfolia Penamu. Adam Sedláček, produktový manažer, si z letošního ročníku soutěže Marketér roku 2024 odnáší ocenění…

Dinoo: Svět, který roste s dětmi
13. 5. 2025Značku Dinoo jsme v Penamu spustili jako hravou řadu dětských svačinek – chutných, zábavných a s přidanou hodnotou. Ale Dinoo se od té…
