Naše společnost opět uspěla ve velké konkurenci desítek výrobků a odnesla si prestižní ceny. Získali jsme hned dvě ceny:
1) Za kvalitu a bezpečnost vyhrál Himalájský chléb.
2) V kategorii „Reformulace roku“ vyhrál Večerní chlebík. Ten má právo používat i prestižní logo.
„V letošním roce byl počet výrobků dvojnásobný ve srovnání s předcházejícími ročníky. Výrobci přihlásili velmi zajímavé výrobky, je vidět, že zájem výrobců o inovace roste a že zejména roste zájem se se svými výrobky pochlubit. Hodnotící komise měla letos velmi těžké rozhodování. Těší nás, že je soutěž mezi výrobci stále populární a že výrobci pochopili, jaké možnosti přináší.“,
řekl ředitel pro programování a strategii Potravinářské komory ČR Ing. Miroslav Koberna, CSc., který certifikáty oceněným společnostem slavnostně předá u příležitosti konání Žofínské fóra v říjnu 2018.
Podívejte se i na naše další články

Dvě vítězství ve soutěži Volba spotřebitelů 2025! Naše novinky Dinoo a Dopeč si mě! bodují
13. 6. 2025Máme obrovskou radost – hned dvě naše novinky získaly prestižní ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka roku 2025! O vítězích…

Zlatý delfín pro značku Dinoo a Adama Sedláčka
2. 6. 2025Velký úspěch slaví značka Dinoo z portfolia Penamu. Adam Sedláček, produktový manažer, si z letošního ročníku soutěže Marketér roku 2024 odnáší ocenění…

Dinoo: Svět, který roste s dětmi
13. 5. 2025Značku Dinoo jsme v Penamu spustili jako hravou řadu dětských svačinek – chutných, zábavných a s přidanou hodnotou. Ale Dinoo se od té…
