Zisk ocenění Česká a Dětská chuťovka 2020
12. 11. 2020V pořadí již 12. ročník soutěže o Dobrý tuzemský potravinářský výrobek ČESKÁ CHUŤOVKA 2020 a DĚTSKÁ CHUŤOVKA 2020 nám přinesl další skvělé výsledky. Do …
Celý článekAktuality
V podvečer 18. května 2017 se v příjemném prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 12. ročníku Marketér roku 2016. Večerem provázel moderátor Karel Voříšek a SWING KVARTET Ivana Smažíka se zpěvačkou Evou Emmingerovou zpříjemnil slavnostní chvíle všem zúčastněným.
Letos byla soutěž velmi silně obsazena, a tak kromě Velkého modrého delfína a hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty. Těší nás, že o soutěž je každým rokem větší zájem, říká předseda hodnotitelské komise Gustav Tomek.
Penam získal Zlatého delfína za rozvoj produktové politiky a úspěšné řešení interní i externí komunikace. Je to pro nás velké potvrzení, že jdeme tou správnou „marketingovou cestou”.
„Dík patří hlavně všem kolegům z marketingu, kteří se nebojí dělat věci jinak a po svém. Jsem rád, že jsme spolu značku Penam posunuli tak daleko a patříme mezi nejlepší.” uvedl generální ředitel společnosti Jaroslav Kurčík.